به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمود احمدي‌نژاد در جمع مردم مشهد در رواق امام خميني (ره) حرم مطهر رضوي با تقدير از حضور گسترده مردم در استقبال از وي‌ اظهار داشت: از خداوند سپاسگزارم به من بار ديگر توفيق داد تا راه را از شهر مشهد و بهترين جاي ايران شروع كنم‌.
رئيس جمهور كشورمان افزود: از آن زماني كه گروهي از مديران خود را جدا از مردم و تافته جدا بافته فرض مي‌كردند بيش از آن به مسئوليت و قدرت‌طلبي پيوند مي‌زنند.‌
وي ادامه داد: من ترجيح مي‌دهم پرونده اين دولت‌ها و پرونده وزيران و مديران كلي كه مردم همواره از آنها گله‌مند بودند را بازخواني نكنم‌.
رئيس جمهور كشورمان با بيان اينكه در سال 73 و 74 حاكماني كه مردم را به زير عوارض سنگين شهرداري كشيده بودند خود كنار كشيدند افزود: در آن زمان كه عوارض سنگين شهرداري مردم را به زير كشيده بود آنها به فكر منافع شخصي و جمع‌آوري سرمايه براي خود بودند.
وي افزود: در آن زمان مردم نمي‌توانستند به آن مديران و وزيران چيزي بگويند و اعتراضي كنند ولي در اين دولت مردم اين توان را دارند كه به وزيران و مديران كل اظهار اعتراض كنند.
رئيس جمهور كشورمان ادامه داد: فضاي سال 84 و جريانات سال 84 هنوز تمام نشده و بعد از انتخابات آن مديران كل مي‌خواستند دولت نهم را به زير بكشند و حتي كار به جايي كشيد كه به كشورهاي حاشيه خليج فارس اعلام دارند كه پول نفت را بگيرند و با گران كردن نفت فشارهايي به ايران بياورند ولي من به همراه شما و امام زمان (عج) در برابر اين فشارها ماندم و نگذاشتم عزت كشور به زير بيايد.
وي اظهار داشت: من در مقابل تهديدات نظامي و دشمنان ايستادم و حال ايران در اوج قدرت است و هيچ كس حق توهين به كشور ايران را ندارد.
رئيس جمهور كشورمان افزود: در طول اين 4 سال با همت مردم‌ و با پشتيباني امام عصر و رهبري توانستيم اين كشور را به عزت و عظمت بكشيم. در صورتي كه دولت‌هاي قبل تنها با ندانم‌كاري‌هاي خود عزت كشور را به زير كشيدند.
وي با بيان اينكه دولت‌هاي قبل مشكلات كشور را درست نشناخته بودند بيان داشت: با روي كار آمدن اين دولت تازه دولت‌هاي قبل فهميدند كه مشكلاتي هم در كشور وجود دارد و بايد اين مشكلات را مقامات دولتي حل كنند.
رئيس جمهور كشورمان افزود: در طول تاريخ زماني وجود ندارد كه مانند اين 4 سال 320 هزار تهمت و افترا عليه يك خادم ملت بزند و اين تهمت‌ها سازمان‌دهي شده بود و خود شاهد به زير كشيدن عزت و عظمت ايران در طي اين 2 _ 3 ماه هستيم.
‌احمدي‌نژاد‌ افزود: خدا مي‌داند كه چه توهين‌ها و افتراهايي به ما زدند ولي من با شيريني خدمت به مردم آنها را پاسخ دادم ولي بايد در برابر خيانت به مردم بايستم زيرا كه من خود را مديون و نوكر ملت مي‌دانم.
رئيس جمهور كشورمان با بيان اينكه در دنياي امروز ايران از ابرقدرت‌ها‌‌ست و هيچگونه آسيبي به آن نمي‌رسد، هشدار داد: ولي در همين حال ملت‌هايي با برنامه‌ريزي و طراحي نقشه‌هايي درصدد آسيب‌ رساندن به ايران هستند ولي شما ملت مي‌توانيد اين برنامه‌ريزي را با حضور اكثريتي خود پاسخ دهيد و مانعي باشيد براي اين ملت‌ها.
وي افزود: آنها نگران شدند و ملت ايران را طوري به پيش گرفتند كه مي‌خواهند دوباره عظمت ايران را بشكنند و حلقه‌اي براي خود و اطرافيان‌، دوستان و‌ آشنايان تشكيل دهند.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه به تمام كانديداها پيشنهاد مي‌كنم كه اموال خود را در اختيار مردم قرار دهند، افزود: از شما كانديداها مي‌خواهم كه براي اينكه مردم در انتخابات شركت كنند اموال خود را در اختيار مردم قرار دهيد و هيچ چيز را پنهان نكنيد و در صورتي كه اموالي از شما پنهان ماند در اختيار كشور قرار ‌گيرد و در اختيار دولت و براي مردم هزينه ‌شود.
احمدي‌نژاد با اشاره به قطعنامه‌هاي صادر شده تصريح كرد: آنها با صادر كردن قطعنامه تهديدها و حتي تحريم قانع نشدند و دو پرونده پروتكل الحاقي و ترتيبات اجرايي را به پيش گرفتند و توسط اين‌ها مي‌خواستند ايران را به زير كشيده و عظمت ايران را بشكنند در حالي كه مردم ايران با اجتماع خود و پيوستن پيمان‌هاي هميشگي مانع از اين اقدام مي‌شوند.
وي با اشاره به افراد صادركننده قطعنامه اظهار داشت: آن احمق‌ها ملت ايران را نمي‌شناختند و به اين خاطر قطعنامه صادر مي‌كردند و مال بد بيخ ريش صاحبش است.
رئيس جمهور كشورمان افزود: بدترين تحريم‌ها را عليه ايران در پيش گرفتند ولي مردم ايران ايستادند.
وي با بيان اينكه آنها حتي بانك‌هاي ما را بستند اظهار داشت: بانك‌هاي ما را بستند و تحريم‌ها را سخت‌تر كردند تا اقتصاد ما را خفه كنند ولي به لطف خدا و ايستادگي شما ملت عزيز ايران اقتصاد ايران درحال شكوفايي است و اقتصاد آنها در حال شكست است و نيز اقتصاد ايران الگويي براي جهان است.
وي افزود: الان نيز ما 7 هزار سانتريفيوژ داريم و اين 7 هزار در حال چرخش است در حالي كه در دولت‌هاي قبل مديران كل و مقامات كشور براي نصب حتي چند سانتريفيوژ خواهش و التماس مي‌كردند و حاضر بودند ده‌ها سال مذاكره كنند.
احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: دست امام زمان امروز يار كشور و يار رهبر وتك تك ماست.
وي خاطر نشان كرد: كساني كه ما را بدون سياست خارجي مي‌ديدند و مي‌گفتند ايران سياست خارجي ندارد چطور توانستيم به انرژي هسته‌اي برسيم و جلوي تحريم‌ها بايستيم و فشارها را تحمل كنيم تا امروز ايران به عظمت برسد.
رئيس جمهور كشورمان تاكيد كرد: امروز هيچ قدرتي نمي‌تواند ملت ايران را تهديد كند و به فضل الهي ما در صدر كشورهاي با عظمت هستيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا